пятница, 5 июля 2013 г.

0.0036





І в правду,  Доля – дама з Причудами. Ніколи не подумав би що колись знову повернуся до дитячого табору. Особливо після Одеси. Але все змінюється і я опинився в дитячому таборі ЕкстреМал. Тут я спочатку мав викладати фотографію, але через певні обставини я став інструктором зі скелелазіння в фотографічній групі. Ну, по суті, ще не став, бо діти приїдуть тільки в неділю або в понеділок, але так сказали. Що ж, обидва можливих варіанта мені подобаються і  від нового призначення мені гірше не стало.

Отже, табір знаходиться на базі КСС (Контрольно Спасательная Служба) за фортецею в сторону Нового Світу. Умови спартанські, але з претензією на цивільність – є душ, ліжка, більш-менш нормальний туалет. Сьогодні я тут вже другий день і по трішки звикаю до всього цього, але в перший мені було дуже погано – давалася в знаки втома від переїзду. Найбільше моє потрясіння було те, що тут, на цій станції опинилося два моїх знайомих з універу. А як хотілося відпочити від того життя, але не вийшло. Радує те, що вони скоро поїдуть. Ні, вони зовсім не погані люди, просто я не люблю свій універ та професію і будь-яка можливість відпочити від неї – мрія.
Перший день ходив взагалі без розуміння того де я і що я тут роблю. Мене покормили і сказали погуляти поки діти не роз’їдуться. Що ж, я був ситий і погодився. Вирішив піти на море, давно, майже вічність, там не був і бажання пірнути в воду, особливо при такій спеці було великим. І тут я згадав, про те що я не люблю море, цю велику солону калюжу від якої до того ж штинить йодом та перегнивши ми водоростями. Важко передати словами тей запах, що стояв там, але від нього нудило. І я забрався геть з того дикого пляжу. Можливо це залежило від місця?
Продовжуючи пляжну інспекцію пішов на міський пляж, але в придачу до того що там пахло нічим не гірше ніж на дикому пляжі, там була просто туєва туча людей. Співвідношення фігур було не на користь струнких молодих дівчат в симпатичних купальниках. Нажаль.
Наступним враженням за день була фортеця. Вона чимось нагадувала Аккерманську, напевно своїм масштабом та відсутністю фактури. Про це ще рано судити, адже я був лише ззовні. Але цікаво було дивитися на творіння людських рук, які так старанно вписали споруду навколо скелястого пупиря створивши не тільки гарну композицію, але й неприступну твердиню.
І на останок скелі – вони тут дивні – дуже колючі. Неприємно хапатися за такі зчепи, через них шкіра швидко стирається. Ех, як я сумую за гранітом та вапняком.
Було б значно більше всіляких пригод як би не спека від якої тіло плавиться ззовні та в придачу вариться всередині. Тут все таке прямо уфф. Важко бути впертим та пробувати нові враження, навіть якщо десь і підозрюєш що все буде зовсім не так як думаєш. Але все ще поправиться, принаймні сьогодні почуваюся краще ніж вчора. А отже завтра буде не гірше ніж сьогодні.
Якщо ввечері не буде інструкторських зборів рвану фотографувати виноградники.

Вибачте за соплі, насолоджуйтеся фотографіями













Комментариев нет:

Отправить комментарий