пятница, 31 января 2014 г.

Бортовий журнал. Криворівня 28.01.14



Все нижче написане  є дуже особистою річчю, і фотографія не претендує бути зрозумілою та й на звання мистецтва вона теж ніяк не зазіхає.


Вже на третій день моїх блукань горами, на черговому підйомі, проходячи чергову колибу, я помітив це дерево.  Те що я відчув дуже м’яко описує слово – спантеличений. Насправді у розповідях я часто вживаю нецензурний еквівалент цього виразу.  Ситуація була схожа на якесь дежа вю, думаю, те саме відчули і подорожуючі у часі, коли бачать перед собою себе молодого, у минулому. В цьому звичайному дереві я побачив себе, наче тотем, уособлення власної душі, моєї сутності.  Як і це дерево росло в умовах далеких від ідеальних, відкрите всім вітрам, які намагалися викрутити його по власному баченню, так і я жив в атмосфері постійного насаджування чужих думок та переконань, далеких від мого світобачення, з мене намагалися зробити уособлення власних мрій, все що йшло в розріз – не сприймалося. Дерево виросло, але і стихія не стояла на місці, в своїх спробах вона добилася свого – чи то сильним поривом вітру, чи то просто блискавкою, дерево зламалося. Так і я свого часу дав слабину і тепер доводиться робити те що не хочеться, деякий час навіть намагався переконувати себе що так і потрібно, і, навіть, щасливо жити з цією брехнею.  Але дерево не померло, воно так і стоїть тепер на місці, без верхівки, змерзле та припорошене снігом, перебуваючи у світі з власних ілюзій. Але, десь дуже далеко в глибині, воно все ще зберігає ті живильні соки і все ще чекає приходу весни,  яка врешті-решт має колись настати, адже природа циклічна – зима не може тривати вічно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий